בקר

טירת צבי

56 שנים חלפו מאז הניחו מייסדי קיבוץ טירת צבי בעמק בית שאן, את אבן הפינה למפעל הבשר שלהם - טיב טירת צבי. המוטו שהוביל אותם מיום התחלת הייצור - "על טיב לא מתפשרים" - ממשיך להוביל אותם גם היום. מסורת ארוכה, ניסיון רחב, טכנולוגיה מתקדמת, עמידה בתקנים מחמירים והקפדה ללא פשרות על טיב, הובילו את המפעל למעמדו כמוביל באיכותו בישראל. המפעל גדל והתפתח לאורך כל שנות קיומו, כאשר הביקוש למוצריו גדל במקביל גם בארץ וגם בעולם.
מפעל טירת צבי, מייצר מאות סוגי בשר איכותיים, בהם נקניקיות, נקניקים, בשר מעושן, מעדני ומוצרי בשר מעובדים. כמו כן, עוסקים בטירת צבי בפיתוח מוצרים על-פי צרכים ייחודיים של הלקוח.
המפעל מעסיק כ-140 עובדים, מתוכם כ-40 חברי הקיבוץ והשאר תושבי בית שאן. המפעל מייצר כ-4,000 טון מוצרי בשר בשנה. 12% מהם מופנים לייצוא והשאר משווקים בארץ.
בהיותו שייך לקיבוץ הדתי טירת צבי, ובתוקף פיקוח הכשרות  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

הקיים בו, נרכשים מוצרי טירת צבי על-ידי לקוחות בארץ ובחו"ל, הדורשים כשרות ברמה גבוהה. הכשרויות הן של הרב ורנר, כשרות חלק ירושלים וכשרות הרב רובין (בד"צ מהדרין).
אבן דרך חשובה בהתפתחות המפעל היתה רכישת 50% ממניותיו על-ידי תנובה, בינואר 2000. תרומת תנובה לחברה אינה רק בגב הכלכלי, ברתימת מערכות הניהול ובניסיון שהיא מעמידה לרשות המפעל אלא בעיקר בתחום השיווק, כאשר חטיבת הבשר של תנובה נטלה על עצמה את שיווק מוצרי טירת צבי בישראל.
בשוק המקומי משווקת טירת צבי את מוצריה לכל רשתות השיווק, למסעדות, בתי מלון, לרשתות מזון מהיר ועוד. בחו"ל משווקת טירת צבי את מוצריה במדינות סקנדינביה, אנגליה, צרפת, בלגיה, איטליה ועוד.
בנוסף לערוצי השיווק הרגילים, באמצעות רשתות השיווק ונקודות מכירה הפזורות ברחבי הארץ, נמצאת בבעלות טירת צבי רשת דליקטיב, המונה מעדניות ומסעדות המתופעלות על-ידי זכיינים.
 
2 | 1 |