שנות ה-70 חידושים בשיווק
המנכ"ל יצחק לנדסמן
הקמת ההיפרשוק
בטקס חגיגי בנוכחות שר המסחר והתעשייה חיים בר לב, חנכה תנובה ב-15 לנובמבר 1976 את ההיפרשוק הראשון בארץ. בכך נכנסה תנובה לפעילות קמעונאית וחידשה את ענף המסחר בארץ. ביוזמת המנכ"ל יצחק לנדסמן הפך מחסן תנובה בראשל"צ למרכול ענק, הראשון מסוגו בארץ. חנות הענק, שלצידה חניה צמודה (חידוש גדול בזמנו), פעלה עד שעות הערב, וסיפקה תוצרת שנקטפה בבוקר אותו היום. הסחורה היתה באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים זולים אף יותר מהשווקים, הודות לשיטת התפעול של המקום - קנייה ישירות מהיצרנים. התוצרת הגיעה לדוכני ההיפרשוק כשהיא כבר ממויינת היטב וארוזה באריזות גדולות יחסית. לרשות הקונים עמדו עגלות גדולות במיוחד, ובהגיעם לקופה נתקלו בחידוש נוסף חשבון הקנייה שלהם הודפס ע"י קופה רושמת, ראשונה בארץ, שפירטה את כלל סעיפי החשבון.
למרות העובדה שבסניף זה נמכרה רק תוצרת תנובה, התברר במהרה כי סל המוצרים שלה הוא בעל כח משיכה גדול, ולראייה
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
למרות העובדה שבסניף זה נמכרה רק תוצרת תנובה, התברר במהרה כי סל המוצרים שלה הוא בעל כח משיכה גדול, ולראייה
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |