שנות ה-70 חידושים בשיווק
קו ייצור פרילי
השקת הפרילי
במחצית שנות ה- 70 ביקרו אנשי תנובה בחו"ל ושם התרשמו במיוחד מהיוגורט עם הפרי שטעמו. עד אז יצרה תנובה פריגורט יוגורט בטעם פירות וללא פרי ממש וכדי לכבוש את השוק עם המוצר החדש שלה נערכה למבצע בתהליך פיתוח ארוך. השם המסחרי "פרילי" נקבע בעזרת חברת פרסום והאריזה עוצבה בקפדנות, כדי שתהיה בעלת משיכה מיוחדת, ביחוד לאור העובדה שעל המדפים כבר היה מוצר מקומי אחר.
צוותי הפיתוח והשיווק השכילו לשתף את ציבור הצרכנים בכל שלבי הייצור. משאל נערך בקרב עקרות הבית בקשר לשם ולאריזה. בשלב מאוחר יותר הוצעו אריזות חינם למשפחות, על מנת שתחווינה דעתן על טעם המוצר. נעשו גם מבצעי טעימה בחנויות, וכאשר הוחל במכירות עצמן נקבע לפרילי מחיר היכרות מיוחד. הפרילי, שהושק בארבעה טעמים, כבש את השוק בהצלחה.
צוותי הפיתוח והשיווק השכילו לשתף את ציבור הצרכנים בכל שלבי הייצור. משאל נערך בקרב עקרות הבית בקשר לשם ולאריזה. בשלב מאוחר יותר הוצעו אריזות חינם למשפחות, על מנת שתחווינה דעתן על טעם המוצר. נעשו גם מבצעי טעימה בחנויות, וכאשר הוחל במכירות עצמן נקבע לפרילי מחיר היכרות מיוחד. הפרילי, שהושק בארבעה טעמים, כבש את השוק בהצלחה.