שנות ה-90 שינויים בארגון
כדי להישלח לחלל עבר החלב העמיד בדיקות מקיפות של סוכנות החלל הרוסית.
פרסומת ראשונה בחלל
במשך שבעה חודשים שמרו אנשי השיווק של תשלובת החלב על הסוד הגדול, עד שבאמצע אוגוסט 1997 ניתן האות, וצופי הטלויזיה בארץ - ואיתם העולם כולו - ראו כיצד קוסמונאוט רוסי שותה חלב עמיד של תנובה בתחנת החלל מיר.
עופר בלוך, אז מנהל השיווק של תשלובת החלב ולימים מנהל התשלובת, סיפר: "כשמשרד הפרסום הציע לנו לצלם סרט פרסומת בתחנת החלל הרוסית מיר, אמרנו 'כן' מבלי להסס, הרגשנו שמדובר באפשרות חד פעמית לחברה ישראלית לעשות פריצת דרך עולמית. חשבנו שזו ההזדמנות שלנו לתת לחלב העמיד את המקום המגיע לו, לשפר משמעותית את מעמדו שנפגע בפרשת הסיליקון. כאשר שולחים מוצר לחלל, הוא עובר שורה של בדיקות קפדניות ביותר, ע"י מעבדת המזון של סוכנות החלל הרוסית. ההחלטה שלנו היתה לשלוח לחלל קופסת קרטון ובה חלב עמיד, שיעבור את כל הבדיקות, יזכה לאישור, ויילגם בשידור חי ע"י הקוסמונאוט. המטרה היתה כפולה: להשיג פרסום,
להמשך הכתבה>> 4 | 3 | 2 | 1 |
עופר בלוך, אז מנהל השיווק של תשלובת החלב ולימים מנהל התשלובת, סיפר: "כשמשרד הפרסום הציע לנו לצלם סרט פרסומת בתחנת החלל הרוסית מיר, אמרנו 'כן' מבלי להסס, הרגשנו שמדובר באפשרות חד פעמית לחברה ישראלית לעשות פריצת דרך עולמית. חשבנו שזו ההזדמנות שלנו לתת לחלב העמיד את המקום המגיע לו, לשפר משמעותית את מעמדו שנפגע בפרשת הסיליקון. כאשר שולחים מוצר לחלל, הוא עובר שורה של בדיקות קפדניות ביותר, ע"י מעבדת המזון של סוכנות החלל הרוסית. ההחלטה שלנו היתה לשלוח לחלל קופסת קרטון ובה חלב עמיד, שיעבור את כל הבדיקות, יזכה לאישור, ויילגם בשידור חי ע"י הקוסמונאוט. המטרה היתה כפולה: להשיג פרסום,
להמשך הכתבה>> 4 | 3 | 2 | 1 |