שנות ה-2000 תנופת עשייה

פס יצור יופלה במחלבת אלון תבור.

פס יצור יופלה במחלבת אלון תבור.

  • פס יצור יופלה במחלבת אלון תבור.

השקת היופלה

"ההשקה של כל הזמנים", כך מכנים בתנובה את סיפור החדרת המותג יופלה, ואת יום ההשקה בו לא פחות מ-1,000 נקודת מכירה נכנסו לעידן היופלה.
יופלה היא חברת בת של סודיאל הצרפתית, החברה הגדולה באירופה לקטגוריית מוצרי הניגרת הטריים.
יופלה היתה הראשונה בעולם למכור סדרת מוצרי חלב באריזות חד פעמיות בתקופת צנצנות הזכוכית, ב-1967 השיקה את יוגורט הפרי הראשון וב-1969 החלה את ההתרחבות העולמית שלה. יופלה גם היתה הראשונה בעולם לייצר יוגורטים מופחתי שומן, יוגורטים לשתייה ויוגורטים נטולי חומרי צבע.
ההסכם שנחתם עם החברה המובילה בתחומה איפשר לתנובה להשתמש בידע שלה ובשמה, וכלל גם הסכמה להתאמת היוגורט לחיך הישראלי.
מיכל המאירי, מנהלת השיווק של תנובה אז, סיפרה: יופלה הוא מותג המציע גישה כייפית, נועזת ומהנה לחיים, שמשאירה לך את החיוך על הפנים. כל אחד יודע שיוגורט הוא בריא. מעתה הוא גם מהנה ומרגש". את הרעיון  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

לשמות השובבים כמו "פטל מסמיק", "קיווי חייכן" ו"פינה קולדה מסתורית" הגה השף אייל שני.
המותג יופלה הושק בישראל בנובמבר 2001 וזכה לתהודה עצומה: אלף נקודות מכירה בשילוב מסע פרסום מלהיב ויוצא דופן לא השאירו את הציבור אדיש לתעוזת האריזות והלשון האדומות.
עופר בלוך, מנהל תשלובת החלב אז, סיפר: "בשבוע השלישי נאלצנו לפרסם מודעה בעיתונות הארצית, שהתנצלה בפני הצרכנים על היעדרם של מוצרי יופלה מהמדפים, בשל הביקוש. 24 שעות ביממה המחלבה מייצרת את זה ואנחנו לא עומדים בקצב. הביקוש הוא מעל לתחזיות בצורה שאני לא זוכר כמותה. בעשרת הימים הראשונים מכרנו מה שתיכננו לחודש. ולפני זה עוד נבהלנו ממה שתיכננו לחודש".
משפחת יופלה ממשיכה להתרחב בהדרגה, כשבשנת 2004 נוספה לה סדרת יוגורטים לבנים, יוגורטים עם מכסי גרנולה ולאחרונה גם משקה פרוביוטי "יופלה 360".
 
2 | 1 |