שנות ה-90 שינויים בארגון
באדיבות "ארכיון מעריב"
מותגים חדשים
בבסיסה של ההיערכות מחדש של תנובה בשנות ה-90 עמדה "מהפכת השיווק והמיתוג". בחזית העשיה השיווקית הועמד המותג - כזה עם ערכים ברורים ומבודלים ועם הבטחה צרכנית גדולה וברת מימוש. השילוב עם חדשנות בפיתוח מוצרים הובילו לחיזוק המובילות של מוצרי תנובה על המדפים בשנות ה-90. בשנת 1991 לבדה נוספו לשוק 36 מוצרים חדשים. ראוי לציון מיוחד הוא תחום מוצרי הדיאט, בו היתה תנובה כמעט בלעדית בשנים אלה, הן באיכות והן בכמות.
תופעה הפוכה באותו העשור היתה העלייה הגדולה בשיווק מוצרים עתירי שומן, כמו חמאה, גבינות שמנת ושמנת מתוקה. כתוצאה ישירה משינוי מחירים בסל המוצרים, הוזל מחירם של מוצרים אלה, לעומת מחירם של מוצרים עתירי חלבון ודלי שומן, שמחיריהם עלו יחסית.
ב- 1998 נכנסה תנובה לראשונה לתחום מזון התינוקות עם המותג "יאמי". באותה השנה הושקו גם שתי סדרות חדשות של מותגים: "השף הלבן", סדרת מוצרים להעשרת תבשילים והשבחתם, שפותחה
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
תופעה הפוכה באותו העשור היתה העלייה הגדולה בשיווק מוצרים עתירי שומן, כמו חמאה, גבינות שמנת ושמנת מתוקה. כתוצאה ישירה משינוי מחירים בסל המוצרים, הוזל מחירם של מוצרים אלה, לעומת מחירם של מוצרים עתירי חלבון ודלי שומן, שמחיריהם עלו יחסית.
ב- 1998 נכנסה תנובה לראשונה לתחום מזון התינוקות עם המותג "יאמי". באותה השנה הושקו גם שתי סדרות חדשות של מותגים: "השף הלבן", סדרת מוצרים להעשרת תבשילים והשבחתם, שפותחה
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |