שנות ה-2000 תנופת עשייה

"המותג החזק" ומותגים חדשים

את ההכרה בעוצמתה, יכולתה, ואיכויותיה קיבלה תנובה מצרכניה, אשר הכתירו אותה כמותג החזק ביותר בישראל החל בשנת 2000, ע"פ סקר שערך העתון "גלובס".
תחת המנכ"ל אריק רייכמן, עברה תנובה שינוי אסטרטגי של שיווק מותגים ולא מצרכים. עשרות מוצרי מזון חדשים הושקו בשוק הישראלי תוך שימת דגש גם על אריזה מושכת ופרסום יצירתי. כל אלה ביחד עם ההשקעה באיכות המוצרים, בטכנולוגיה מתקדמת ובהגברת היעילות, מבטיחים את המשך צמיחתה העתידית של החברה ורווחיה.
בשנת 2001 השיקה תנובה את סדרת גבינות האיכות הבינלאומיות "קולאז'". ב- 2002 השיקה תנובה את יוגורט "יופלה" במסע שיווקי שלא היה כמותו בישראל. הלשון האדומה של יופלה כבשה בסערה את הצרכנים, ובהדרגה הרחיבה משפחת המותג את מוצריה.
ב-2004 יצרה תנובה קטגוריה חדשה בתחום המזון בישראל עם השקת המותג "אדום אדום". לראשונה נמכרים מוצרי בשר בקר טרי ארוזים על מדף השירות העצמי, מוכנים  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

לשימוש. בנוסף אליהם נמכרים מוצרי "אדום אדום" גם בקצביות שברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים.
ב- 2005 הושקה סדרת משקאות שוקו בטעמים תחת המותג "שוק" בעזרת קמפיין "בוקר SHOCK. להתעורר לשוקו חדש". על משקל היופלה האדום, ממוצב המותג החדש על בסיס הצבע הצהוב העז, המשתלב עם ערכי המותג עוררות, הפתעה ואנרגיה חזקה.


 
2 | 1 |