יוגורט ומעדני חלב

  • באדיבות "ארכיון מעריב"

פרילי

במחצית שנות ה- 70 ביקרו אנשי תנובה בחו"ל ושם התרשמו במיוחד מיוגורט עם פרי שטעמו. עד אז יצרה תנובה פריגורט יוגורט בטעם פירות וללא פרי ממש וכדי לכבוש את השוק עם המוצר החדש שלה נערכה למבצע בתהליך פיתוח ארוך. השם המסחרי "פרילי" נקבע בעזרת חברת פרסום והאריזה עוצבה בקפדנות, כדי שתהיה בעלת משיכה מיוחדת, ביחוד לאור העובדה שעל המדפים כבר היה מוצר מקומי מתחרה.
צוותי הפיתוח והשיווק השכילו לשתף את ציבור הצרכנים בכל שלבי הייצור. משאל נערך בקרב עקרות הבית בקשר לשם ולאריזה. בשלב מאוחר יותר הוצעו אריזות חינם למשפחות, על מנת שתחווינה דעתן על טעם המוצר. נעשו גם מבצעי טעימה בחנויות, וכאשר הוחל במכירות עצמן נקבע לפרילי מחיר היכרות מיוחד, נמוך במעט ממחיר המתחרה. הפרילי, שהושק ב- 4 טעמים, כבש את השוק בהצלחה.