שנות ה-70 חידושים בשיווק
1978: תנובה במצעד 30 למדינת ישראל.
יובל ה-50
שנות ה-70 היו שנים קשות בארץ - הניסיון להתאושש ממלחמת יום כיפור התרחש על רקע אינפלציה גבוהה, המשק כולו היה שרוי במשבר - ולמרות כל אלה הצליחה תנובה לגדול בהיקפי השיווק שלה. הגידול הבולט ביותר נרשם בשיווק עופות קפואים, וגידולים משמעותיים נוספים נרשמו בשיווק החלב, כשבסוף עשור זה חלשה תנובה על 90% מהשיווק המאורגן, ובשיווק ביצים החזיקה בכ- 65% מהשוק.
ב- 1970 נבחר מנכ"ל חדש לתנובה, יצחק לנדסמן, שכיהן בתפקיד עד 1995. כדי לעמוד בהיקפי הפעילות הגדלים בהתמדה בעשור זה עבר מערך ניהול הכספים שדרוג, מחשבים מתקדמים הוכנסו לפעולה, הוקמה מחלקה חדשה לשיווק ואגף המשק כינס את הטיפול באריזות, כלי תחבורה ועוד.
בועידה הארצית ה- 21 של תנובה, שנפתחה בחורף 1977 בקיבוץ שפיים, נחגג יובל ה- 50 לתנובה בנוכחות כ-1,200 צירים. בשם הממשלה ברך שר החקלאות אריאל שרון ובשם ההסתדרות, המזכ"ל ירוחם משל. בין אורחי הועידה היו
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
ב- 1970 נבחר מנכ"ל חדש לתנובה, יצחק לנדסמן, שכיהן בתפקיד עד 1995. כדי לעמוד בהיקפי הפעילות הגדלים בהתמדה בעשור זה עבר מערך ניהול הכספים שדרוג, מחשבים מתקדמים הוכנסו לפעולה, הוקמה מחלקה חדשה לשיווק ואגף המשק כינס את הטיפול באריזות, כלי תחבורה ועוד.
בועידה הארצית ה- 21 של תנובה, שנפתחה בחורף 1977 בקיבוץ שפיים, נחגג יובל ה- 50 לתנובה בנוכחות כ-1,200 צירים. בשם הממשלה ברך שר החקלאות אריאל שרון ובשם ההסתדרות, המזכ"ל ירוחם משל. בין אורחי הועידה היו
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |