שנות ה-70 חידושים בשיווק
1976: לוגו חדש - האות ת` מופיעה בשלושה עיגולים: הירוק מסמל את ענפי הפירות, הירקות והדגים, האדום – את ענף הלול, הבשר והביצים, והכחול – את החלב ומוצריו.
התפתחויות בשיווק
עם עליית האינפלציה בשנות ה-70 פעלה תנובה להרחבת השיווק הישיר וצמצום חוליות התיווך בין היצרנים לצרכנים. חלוקת החלב לבתים ע"י מחלקים הופסקה והמכירה עברה לחנויות המכולת ולסופרמרקטים. בעשור זה נכנסה תנובה לענף הקמעונאות ופתחה את ההיפרשוק הראשון בארץ, שסימן מהפכה בהרגלי הקנייה של הצרכנים.
ב- 1975 הוקמה מחלקת השיווק בתנובה, שעסקה בתכנון אסטרטגי, מחקר, פרסום וקידום מכירות. כעבור שנה הוחלט על עיצוב כולל חדש לתנובה ולמוצריה. המעצבים דן בר שיר ואלכסנדר וולף יצרו לתנובה לוגו חדש, שנתן ביטוי להיותה החברה המובילה בפיתוח מוצרי מזון חקלאיים בארץ. האות ת' הופיעה כעת בשלושה עיגולים: הירוק סימל את ענפי הפירות, הירקות והדגים, האדום את ענף הלול, הבשר והביצים, והכחול את החלב ומוצריו. אריזות המוצרים עברו מתיחת פנים בהתאם לעיצוב הגרפי החדש, וצי הרכב של תנובה, שמנה 400 מכוניות באותן השנים, טופל גם הוא.
ב- 1975 הוקמה מחלקת השיווק בתנובה, שעסקה בתכנון אסטרטגי, מחקר, פרסום וקידום מכירות. כעבור שנה הוחלט על עיצוב כולל חדש לתנובה ולמוצריה. המעצבים דן בר שיר ואלכסנדר וולף יצרו לתנובה לוגו חדש, שנתן ביטוי להיותה החברה המובילה בפיתוח מוצרי מזון חקלאיים בארץ. האות ת' הופיעה כעת בשלושה עיגולים: הירוק סימל את ענפי הפירות, הירקות והדגים, האדום את ענף הלול, הבשר והביצים, והכחול את החלב ומוצריו. אריזות המוצרים עברו מתיחת פנים בהתאם לעיצוב הגרפי החדש, וצי הרכב של תנובה, שמנה 400 מכוניות באותן השנים, טופל גם הוא.