מנכ"לים
אריק רייכמן, מנכ"ל תנובה מ-1995 ועד 2007.
אריק רייכמן
מנכ"ל תנובה מ-1995 ועד 2007.
אריק רייכמן, בן קיבוץ גליל ים הגיע לנהל את תנובה ב-1995 בימים שאחרי פרשת הסיליקון, כשבעברו רשומים ניהולם המוצלח של מספר מפעלים קיבוציים עסקיים. שאיפתו להפוך את תנובה מחברה המתמחה במוצרי צריכה יומיומיים לחברה המשווקת מותגים נחשקים, היתה כרוכה בשינויים ארגוניים מקיפים. חטיבות תנובה אורגנו לפי תחומי פעילות: תשלובת החלב, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים, אחזקות ירקות ופירות וחטיבת הנכסים. במרכז החזון העסקי הועמד הצרכן: הוקם "קו החלב - מוקד שירות צרכנים", הושקו מיגוון מוצרים עצום וגדלה מאד ההשקעה בפירסום ושיווק. רייכמן הוביל את מהפכת המיתוג בתנובה, שזכתה באות המותג החזק ביותר בישראל בשנים 2000-2004. החזון העסקי כלל גם רכישת חברות היוצרות סינרגיה עם פעילות הליבה של תנובה, ביניהן סנפרוסט, מעדנות, טירת צבי, אוליביה והרדוף.
בתקופתו של רייכמן החל
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
אריק רייכמן, בן קיבוץ גליל ים הגיע לנהל את תנובה ב-1995 בימים שאחרי פרשת הסיליקון, כשבעברו רשומים ניהולם המוצלח של מספר מפעלים קיבוציים עסקיים. שאיפתו להפוך את תנובה מחברה המתמחה במוצרי צריכה יומיומיים לחברה המשווקת מותגים נחשקים, היתה כרוכה בשינויים ארגוניים מקיפים. חטיבות תנובה אורגנו לפי תחומי פעילות: תשלובת החלב, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים, אחזקות ירקות ופירות וחטיבת הנכסים. במרכז החזון העסקי הועמד הצרכן: הוקם "קו החלב - מוקד שירות צרכנים", הושקו מיגוון מוצרים עצום וגדלה מאד ההשקעה בפירסום ושיווק. רייכמן הוביל את מהפכת המיתוג בתנובה, שזכתה באות המותג החזק ביותר בישראל בשנים 2000-2004. החזון העסקי כלל גם רכישת חברות היוצרות סינרגיה עם פעילות הליבה של תנובה, ביניהן סנפרוסט, מעדנות, טירת צבי, אוליביה והרדוף.
בתקופתו של רייכמן החל
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |