שנות ה-70 חידושים בשיווק

שנות ה-70: מוצרים טריים וקפואים, שקיות ניילון וגביעי פלסטיק.

שנות ה-70: מוצרים טריים וקפואים, שקיות ניילון וגביעי פלסטיק.

  • שנות ה-70: מוצרים טריים וקפואים, שקיות ניילון וגביעי פלסטיק.
  • 1976: לוגו חדש - האות ת` מופיעה בשלושה עיגולים: הירוק מסמל את ענפי הפירות, הירקות והדגים, האדום – את ענף הלול, הבשר והביצים, והכחול – את החלב ומוצריו.
  • תחילת שנות ה-70: אריזת תוצרת ניגרת בגביעי פלסטיק עם מכסה אלומיניום דק.
  • 1973: סוף עידן בקבוקי הזכוכית בתנובה.
  • 1976: משקה מוקה בשקית ופריגורט בגביע פלסטיק.
  • 1976: אריזת דגים בצורות שונות לשיווק קמעונאי.
  • לוגו חדש ואריזה חדשה לחמאה.
  • לוגו חדש ואריזה חדשה ליוגורט.
  • לוגו חדש ואריזה חדשה לגיל.
  • בתי המלאכה של תנובה - מתקנת הארגזים של ישראל.
  • ארגזי הפלסטיק תופסים את מקומם של ארגזי העץ.

אריזה

אחד מציוני הדרך המשמעותיים בתחום האריזה בתנובה התרחש בשנות ה- 70. שינוי בולט בתחום המילוי והאריזה של חלב ומוצריו התרחש עם צימצום השימוש בבקבוקי זכוכית עד להיעלמותם הסופית ב-1973. את השוק כבש בסערה חלב בשקיות ניילון (פוליאטילן). השקיות, חידוש היגייני לצרכנים, הקלו גם על מובילי החלב. גם התוצרת הניגרת גיל, אשל, שמנת ועוד נארזה במיכלי פלסטיק נוחים בצורת גביע.
במחצית השנייה של שנות ה 70 החלה תנובה בהחלפת מערך ארגזי העץ שלה לארגזי פלסטיק. עד אז הובלה התוצרת ב"ברוס", ארגז עץ מתקפל, שלאורך השנים הרחיב את מעגל המשתמשים בו מחוץ לתנובה, שם תיפקד כפריט ריהוט ואחסון זמין. בבית הקולנוע בקבוצת שילר היו ארגזי העץ של תנובה המושבים, ואצל בני הזוג דוד ופולה בן גוריון שימשו כארגזי מסמכים ששכנו מתחת למיטתם. שימושים נוספים היו ארונות אחסון, מלונות לחיות הבית, עגלות צעצועים לילדים ועוד. גם המשקים נהגו להשתמש בארגזים  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

הטובים לצרכים אחרים ואת המקולקלים (וכולם התקלקלו מתישהו) העבירו לבתי המלאכה של תנובה, שבעל כורחה הפכה למתקנת הארגזים של ישראל. ב- 1976 נכנסה תנובה לעידן הפלסטיק גם בתחום הארגזים, וארגזי העץ שלה הפכו לפריט אספנים.

 
2 | 1 |