שנות ה-70 חידושים בשיווק
שנות ה-70: מוצרים טריים וקפואים, שקיות ניילון וגביעי פלסטיק.
אריזה
אחד מציוני הדרך המשמעותיים בתחום האריזה בתנובה התרחש בשנות ה- 70. שינוי בולט בתחום המילוי והאריזה של חלב ומוצריו התרחש עם צימצום השימוש בבקבוקי זכוכית עד להיעלמותם הסופית ב-1973. את השוק כבש בסערה חלב בשקיות ניילון (פוליאטילן). השקיות, חידוש היגייני לצרכנים, הקלו גם על מובילי החלב. גם התוצרת הניגרת גיל, אשל, שמנת ועוד נארזה במיכלי פלסטיק נוחים בצורת גביע.
במחצית השנייה של שנות ה 70 החלה תנובה בהחלפת מערך ארגזי העץ שלה לארגזי פלסטיק. עד אז הובלה התוצרת ב"ברוס", ארגז עץ מתקפל, שלאורך השנים הרחיב את מעגל המשתמשים בו מחוץ לתנובה, שם תיפקד כפריט ריהוט ואחסון זמין. בבית הקולנוע בקבוצת שילר היו ארגזי העץ של תנובה המושבים, ואצל בני הזוג דוד ופולה בן גוריון שימשו כארגזי מסמכים ששכנו מתחת למיטתם. שימושים נוספים היו ארונות אחסון, מלונות לחיות הבית, עגלות צעצועים לילדים ועוד. גם המשקים נהגו להשתמש בארגזים
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
במחצית השנייה של שנות ה 70 החלה תנובה בהחלפת מערך ארגזי העץ שלה לארגזי פלסטיק. עד אז הובלה התוצרת ב"ברוס", ארגז עץ מתקפל, שלאורך השנים הרחיב את מעגל המשתמשים בו מחוץ לתנובה, שם תיפקד כפריט ריהוט ואחסון זמין. בבית הקולנוע בקבוצת שילר היו ארגזי העץ של תנובה המושבים, ואצל בני הזוג דוד ופולה בן גוריון שימשו כארגזי מסמכים ששכנו מתחת למיטתם. שימושים נוספים היו ארונות אחסון, מלונות לחיות הבית, עגלות צעצועים לילדים ועוד. גם המשקים נהגו להשתמש בארגזים
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |